Annons:
Etikettutrustning
Läst 714 ggr
Evelina!
2014-10-04 15:40

Önskelistan

Ja, vad för löpningsrelaterade prylar står högst upp på din önskelista just nu? Eller kanske en nummerlapp i vilket lopp? Här kan vi skriva upp våra önskningar och vilka prestationer vi ställer på oss själva innan vi får (köpa) det som så hett eftertraktas.

Dessa http://www.loplabbet.se/store/adidas-studio-power-laces-tights-dam.html tights är min dröm och dem kommer bli mina efter att jag genomfört 5 x 10 km (1 x 10 km avklarad redan).

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Evelina!
2014-10-12 22:39
#1

Ang #1. Om man räknar antal kilometer (50) har jag med råge passerat dem nu, dock är det bara ett pass där jag presterat mer än 10 km åt gången. Får jag köpa tightsen nu, eller bör jag vänta tills resterande 4/5 10 km-pass?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Blanksteg
2014-10-13 11:57
#2

På min önskelista just nu står ett lager kläder att ha på mig under löparjackan nu när det börjar bli kallare ute, samt ett par vattentäta löparskor som passar att springa i under vintern. 

Innan jag låter mig köpa åtminstone skorna så måste jag börja springa oftare och klara av att springa minst 10 minuter i sträck utan paus.

Evelina!
2014-10-13 12:33
#3

#2 Låter som ett toppenbra mål! Go for it!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Michaela-N
2014-10-16 16:45
#4

Jag har många saker jag vill ha ;) Jag skulle vilja ha ett par vanliga löpartights till + ett par vintertights. Sen kanske en jacka och en tjockare löpartröja.

Upp till toppen
Annons: