Annons:
Etiketttävlingslopp
Läst 1025 ggr
Evelina!
2014-10-04 15:44

Bästa 10 km-loppet?

Om man (tjej) ska satsa på ett tiokilometerslopp 2015 i Stockholmsområdet, vilket brukar vara det bästa/roligaste/med trevligast stämning?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Michaela-N
2014-10-16 16:42
#1

Jag kommer nog köra på midnattsloppet nästa år. Min mamma har sprungit det ganska många gånger och hon tycker det är trevligt. Var även där och såg målgången i somras och jag är övertygad om att det är superkul trots att det är ganska mycket folk.

Evelina!
2014-10-16 18:12
#2

Har funderat en del på Midnattsloppet, men min pojkvän som sprungit det två gånger säger att det är ett sjukt "trångt" lopp, mycket folk samlat på liten yta. Men kanske blir det i alla fall, vi får se.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Michaela-N
2014-10-16 19:11
#3

Precis. Man är nog mer där för upplevelsens skull än för att "ta ut sig själv" på 10 km.

Evelina!
2014-10-21 19:21
#4

Har nu läst lite om 5-kilometersloppet The Color Run som verkar gå av stapeln i bl a Stockholm. Någon som sprungit det? Verkar grymt roligt och inte på så blodigt allvar som typ Tjejmilen eller Lidingö tjejlopp.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

fiaakarlsson
2014-11-09 18:48
#5

Vill faktiskt säga Midnattsloppet. Sprungit rätt många millopp, men under just Midnattsloppet slår jag mina rekord varje år (sprungit det tre gånger och kommer springa 2015 också). Stämningen över hela grejen med så många deltagare är underbar tycker jag.

Upp till toppen
Annons: