Annons:
Etikettoff-road-off-topic
Läst 856 ggr
Evelina!
10/8/14, 2:37 PM

Medarbetare sökes!

Brinner du för löpning? Är du en ansvarstagande personlighet med lite, lite extra tid över? Är du bra på svenska språket och att uttrycka dig korrekt?

Om svaret är JA på dessa tre frågor vill jag förmodligen ha just dig som Medarbetare här på Löpning i Fokus! Som Medarbetare får du möjlighet att använda och utveckla dina språkliga färdigheter genom att moderera och skriva artiklar på sajten. 

Eftersom jag själv "bara" är en glad motionär och eftersom jag vill ha en artikelbredd passande både soffpotatisar som planerat att premiärspringa typ imorgon och erfarna triathlon-löpare behövs en viss bredd på artiklar - en bredd jag inte riktigt känner att jag besitter att skriva. Därför är det viktigt att du kan kompensera mig vad beträffar artikelskrivandet, genom att skriva om mer avancerade ämnen inom löpningen. Artiklarna behöver inte vara längre eller mer invecklade än andra, det är bara själva ämnet som handlar om "tyngre grejer". Ett exempel kan vara "mitt första maraton" eller "terränglöpning".

Skicka ett PM till mig om varför du vill bli Medarbetare på sajten samt lämna ett par förslag på ämnen du skulle vilja skriva om så återkommer jag till dig så snart jag bara kan!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Evelina!
1/13/15, 3:56 PM
#1

Putt upp!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Upp till toppen
Annons: