Annons:
Etikettutrustning
Läst 884 ggr
Evelina!
2014-10-08 19:37

Bästa träningströjan (dam)?

Inser att jag behöver dryga ut förrådet med långärmade träningströjor inför hösten och vintern och funderar som bäst på vilka tröjor som kan vara bra. Krav är att den ska finnas i stor M alt lagom/stor L, att den ska transportera bort fukt oklanderligt samt att den som sagt har långa ärmar. Andra egenskaper jag ser som positiva är ifall den är fodrad och ifall den har reflexer. Den tröja jag vet har alla dessa egenskaper är denna (http://www.hm.com/se/product/41208?article=41208-B), och en sån har jag redan, men skulle vilja veta vad jag har för alternativ (roligt att variera sig).

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Annons:
Evelina!
2014-10-14 22:00
#1

Läget börjar nu bli akut. Är i skriande behov av nya löpartröjor, de behöver inte vara fodrade, men viktigt är att de transporterar bort fukt bra! Det är egentligen mitt enda krav just nu, då jag har en som är helt värdelös och därtill nästan aldrig använder (från Röhnisch). Har ni några piffiga tröj-tips att dela med er utav?

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Michaela-N
2014-10-16 16:34
#2

Jag köpte den du länkade till idag! Jätteskön! Den finns ju i två färger, så vill du variera dig kan du ta den du inte redan har ;) jag tog den gråa och kommer lätt ta den rosa också om jag hittar.

Evelina!
2014-10-16 16:37
#3

#2 Ja, de är supersköna! Problemet är bara att den sitter lite konstigt på mig, för den åker upp hela tiden (storleken är rätt) så magen blir blottad till sist när man är ute, och funkar inte att stanna för att rätta till den hela tiden heller. Suck! Annars är den superskön!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Michaela-N
2014-10-16 16:39
#4

Okej det lät ju jobbigt… Men det låter som att det är en för liten storlek. Prova och köp en strl större? :)

Jag ska inviga den på lördag, får se vilket betyg jag ger den då :)

Upp till toppen
Annons: