Annons:
Etikettlöparkompis-sökes
Läst 639 ggr
Novelia
2014-10-20 23:31

Springproffsen

Jag har startat en facebookgrupp som heter Springproffsen. Mycket för att jag själv har varit i den sitsen att jag inte alls föredrar jogging, men nu älskar det! Jag har pratat med så många som joggar fast dom inte ens tycker att det är kul. Jag hoppas att den här sidan ska kunna göra det roligare för folk att springa. Gruppen är helt ny så den har inte kommit igång än. Men det skulle vara kul om vi fick sidan aktiv.  Ni får gärna gå med! Dela med er av erat senaste löp-pass. Hur långt, hur länge, vad är ditt närmsta mål? Hur motiverar du dig själv till att ta dig ut? Och vad gör du för att hålla löpningen rolig? Kanske sitter du på något bra tips vad gäller utrustning eller mentalt tänk som vi andra kan få ta del av? 

"Den här sidan är till för dig som älskar att springa och vill ta del av andras tips för ett ännu roligare springliv eller för dig som hatar att springa och söker inspiration och pepp. För er vana joggare som vill dela med sig av sin erfarenhet eller för dig som är nybörjare och vill få lite mer spring i bena!"

Med denna sida hoppas jag kunna hitta motivation till att springa mera, även dom dagar det känns tungt. Jag tycker att löpning är så himla roligt, och jag hoppas att fler känner lika, och att folk som vill springa men kanske inte riktigt är där än ska kunna hitta känsla för det i den här gruppen =) 

I have no sympathy for people without empathy

Annons:
FannyLundgren
2014-10-30 16:03
#1

Kul idé :)

Upp till toppen
Annons: