Annons:
Etikettutrustning
Läst 936 ggr
Blanksteg
2015-01-04 23:36

Underställ?

Hej!

Min ursäkt till att inte löpträna just nu är att jag inte har tillräckligt med kläder att springa i. Har bara byxor, t-shirt och vindjacka/löparjacka. Och jag har inte råd med dyra underställ och funktionströjor… Men så hittade jag detta underställ:

https://www.intersport.se/produkter/mckinley-x-road-understall-dam-p171732?farg=171733

Är detta underställ bra, tror ni? Räcker det med detta plus en funktionströja? Med tanke på rådande temperatur/väder.

Annons:
Evelina!
2015-01-06 17:41
#1

Jag har ett sånt underställ som jag är mycket nöjd med! Köp det, det är klart värt pengarna och sitter som ett smäck!

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Blanksteg
2015-01-06 17:55
#2

Köpte det igår :) Har inte varit ute och sprungit än dock. Kanske blir i morgon :)

fridarebecka
2015-02-20 12:10
#3

Ett tips om du får råd är att köpa ett par fodrade löpartights, kanske till nästa höst :) Jag har ett par som kostade 400 på Stadium outlet, så länge det inte blåser för mycket så kan jag springa i bara dom i -10 🙂 Jag tycker det är skönare med bara ett lager byxor :)

MagArne
2015-02-22 21:12
#4

När det är runt -5 till +5 springer jag i underställ, löpartights och shorts (jag tycker bara tights är fjolligt :-P) nertill. Underställ, tunn långärmad funktionströja och lite grövre funktionströja upptill. Cykelreflexväst på det som även är vindtät framtill.

Är det lite varmare kör jag utan den tunnare funktionströjan eller med en kortärmad. Varmare än så så ryker understället.

LaSadie
2015-02-28 15:09
#5

Jag har ett underställ från Craft som har funkat superduper :)

Upp till toppen
Annons: