Annons:
Etikettutrustning
Läst 1055 ggr
Carrosh
10/28/16, 12:59 PM

Vinterträningskläder för stor byst

Jag skulle behöva lite hjälp med råd och tips angående kläder för denna årstid. Löparkläder då, specifikt överdelar.

Vart och letat och provat både jackor och långärmade tröjor osv. i butik, men eftersom jag har stor byst så blir alla tröjor och jackor för korta.

Funderar på ifall herravdelningen kan vara ett alternativ, men har än så länge bara hittat jackor och tröjor som blir jättestora överallt annars, och jag vill absolut inte ha något som flänger och fladdrar och stör när jag springer. Vill att det ska sitta ganska tätt mot kroppen.

Jag vill gärna kunna prova kläderna i butik, så att handla på nätet är tyvärr inget alternativ. Vill inte krångla med att prova och skicka tillbaka och hålla på.

De butiker som finns i den här stan är:

Stadium

InterSport

Löplabbet

Team Sportia

XXL

H&M's sportavdelning

Ett plus är om det inte är ett dyrt plagg, då jag bara kommer kunna ha det en kortare tid pga viktnedgång.

Har ni några bra tips på ett plagg som är lite längre eller som möter de behov jag berättat om innan, och som fungerar den här årstiden och under vintern så får ni jättegärna hojta till! Finns den både i butik och på nätet kan ni ju kanske länka så jag får se en bild på den (så jag vet vad jag ska leta efter i butik).

Hjälp!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: