Annons:
Etikettoff-road-off-topic
Läst 3385 ggr
shitvadcool
7/5/18, 6:52 PM

Tjäna pengar under löpning?

Hej! Fick tipset av min väninna att ladda ned en app som man tydligen skulle kunna tjäna pengar genom. Det man gör är alltså att kolla på en "reklamvideo" en gång om dagen sen, ju mer man går, ju mer pengar får man som man senare kan skicka över på sitt paypal konto. Har faktiskt kollat in appen lite och tänkte tipsa om den då den faktiskt har motiverat mig att löpa lite mer än vanligt. Ni får gärna testa och skapa ett konto genom min refer länk :) säg också hur det går, om den funkar för er! 

https://sweatco.in/loves/daniella866126

Annons:
Martin
7/6/18, 10:48 AM
#1

Jag har ingen som helst erfarenhet av den. Läste lite om den.

Det är alltså digital valuta man får betalt i. För de kan du sedan köpa varor och det verkar även som att man kan omvandla dem till "vanliga" kontanter.

Stod inte så mycket på deras egen hemsida men på denna artikeln står det att det är steg i vardagen som räknas, löptur osv räknas inte. Det kan stämma då det på Sweatco.in står att den använder gps och accelerometer för att avgöra belöningen.

1000 steg ger 0.95 sweatcoins.

Du kan sedan för sweatcoins "köpa" $1000, det kostar 20.000 Sweatcoins. Räknar jag inte helt tokigt behöver du bara drygt 21.000.000 steg. Så det är bara att börja traska… :)

Själv tror jag att jag hoppar över… :)

mvh Martin

shitvadcool
7/6/18, 11:59 AM
#2

#1 Haha japp. Samlar dock just nu till $20, man får ju börja lite smått. 110 swc totalt, är halvvägs dit, önska mig lycka till haha.

Martin
7/6/18, 1:38 PM
#3

Ja, du får återkomma och meddela hur det går. :)

mvh Martin

Upp till toppen
Annons: