Löpning iFokus

Löpning

Etikettträningsupplägg
Läst 787 ggr
Jaxination
0

Viktnedgång med löpning?

Någon här inne som gått ner i vikt med hjälp av löpning? (och kompletterad träning kanske?) Hur har ni lagt upp det med kosten och träningen?

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

horribleatnames
0

Jag gick ner 10kg med löpning. Gick upp två igen, men dom och lite fler kilon ska bort. Ändrade inte speciellt mycket. Bara gav mej fan på att jag skulle äta lite mindre vid varje måltid och la till frukt eller popcorn istället för chips och annan skit jag tryckte i mej innan jag började springa.

Sprang 5 dagar i veckan förra sommaren, mest för att bli av med rastlösheten och ångesten jag kände då. Nu har det inte blivit nåt på en måndag då jag vrickade/stukade foten för cirka en månad sen. Men jag ska börja snart igen med varannan dag och sen öka på lite i taget och känna efter vad foten säjer 🙂

"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf

http://rangerkotesillustrations.tumblr.com/

LaSadie
0

Jag har gått ner, tack vare löpning och andra pass i samband med mer åtanke på vad och hur jag äter. Bara att tänka på hur man äter och kanske stoppa innan man blir proppmätt utan bara nöjd gör mycket. I kombination med träning i någon form ger positiv effekt.